Screenshot-normal.jpg
Lapsen synnyttyä aikuiset lähtivät lomalle, ja ottivat tietenkin Hopen mukaan. He käskivät teinejä olemaan kiltisi.
Screenshot-2-normal.jpg
Minulla oli kuitenkin pirullinen suunnitelma.
Screenshot-3-normal.jpg
Järjestin bileet!
Screenshot-4-normal.jpg
Heti puhelun jälkeen minua alkoi kuitenkin taas huimata.
Screenshot-5-normal.jpg
Ja pyörryinkin lattialle. Taas kerran.
Screenshot-6-normal.jpg
"Jessica, ihan tosi, et taida olla oikein kunnossa?" Jack kysyi minulta.
Screenshot-7-normal.jpg
"Minä olen ihan kunnossa!" Huusin Jackille.
Screenshot-8-normal.jpg
"OLET LUUSERI, ETKÄ YMMÄRRÄ ELÄMÄSTÄNI YHTÄÄN MITÄÄN!" Huusin hänelle.
Screenshot-9-normal.jpg
Ja sitten Jack suuteli minua. 
Screenshot-10-normal.jpg
Hämmästyin tilanteesta täysin. En saanut sanaa suustani hetkeen.
Screenshot-11-normal.jpg
Kunnes ne ryöpsähtivät suustani.
"Mitä sinä oikein ajattelet?!! PYSY KAUKANA MINUSTA!"

Screenshot-12-normal.jpg
Menin ulos tekemään läksyni, koska tarvitsin muuta ajateltavaa, ja halusin olla mahdollisimman kaukana Jackista.
Screenshot-13-normal.jpg
Eihän siitä mitään tullut. Joten nousin ylös ja päätin lähteä ulos.
Screenshot-14-normal.jpg
Meninkin paloasemalle, jossa olin viettänyt monia päiviä ja iltoja lapsuudessani, Jackin kanssa. 
Screenshot-15-normal.jpg
Päätin jäädä paloasemalle nukkumaan yöksi.
Screenshot-16-normal.jpg
Heräsin kuitenkin aikaisin aamulla, enkä saanut enää unta. Ja toisaalta minun piti myös lähteä sieltä ennen kuin jäisin kiinni.


Screenshot-19-normal.jpg
Päivällä tapasin Jackin yllättäen puistossa.
Screenshot-20-normal.jpg
Hän suuteli minua taas.
Screenshot-23-normal.jpg
"Jack! Etkö sinä vieläkään ymmärrä, että PYSY KAUKANA MINUSTA!"
Screenshot-24-normal.jpg
"Mutta minä rakastan sinua." Jack sanoi minulle, ja melkein alkoi itkemään. "Jack... minä..." sain suustani.

Screenshot-26-normal.jpg
"Rakastat myös minua?" Jack kysyi. "Ei, en minä..." sanoin torjuvasti
Screenshot-27-normal.jpg
"Tai oikeastaan... kyllä. " Sanoin Jackille.
Screenshot-28-normal.jpg
"Sinä siis rakastat minua myös, vai?" Jack kysyi vielä. 
Screenshot-30-normal.jpg
"Kyllä." Sanoin
Screenshot-31-normal.jpg
"Anna kätesi." Jack sanoi kun olin koskettamassa häntä.
Screenshot-32-normal.jpg
"Haluaisin kysyä sinulta, että..." Jack aloitti.
Screenshot-33-normal.jpg
"Voisitko seurustella kanssani?" Jack jatkoi
Screenshot-34-normal.jpg
En vastannut mitään, vaan suutelin häntä. 
Screenshot-35-normal.jpg
"Tuo tarkoitti varmaan kyllä" Jack sanoi. "Ei vaan se tarkoitti että todellakin!" Sanoin Jackille takaisin.