Screenshot-6-normal.jpg

Hei! Olen Jessica. Olen juuri täyttänyt 15 vuotta. 

Screenshot-7-normal.jpg
Tässä on lapsuuden ystäväni Jack. Olemme samanikäiset, ja olemme asuneet samassa talossa koko ikämme vanhempiemme kanssa. Tai no, minun vanhempani ovat yhä yhdessä. Jackin äiti ja isä ovat eronneet, ja hänen äitinsä asuu samassa talossa kanssamme.

Screenshot-14-normal.jpg
Tänään päivällä Jackin äiti halusi puhua kanssani. Minua ei kiinnostaisi puhua hänen kanssaan. 
Hän halusi vain tietää kuulumisiani, mutta ihan tosi, ei minua kiinnosta puhua hänelle.

Screenshot-15-normal.jpg
Ja kyllä hän sen taisi lopulta huomatakkin, kun välttelin hänen katsekontaktiaan.


Screenshot-16-normal.jpg
Hän alkoi kysellä mikä minulla on. 

Screenshot-17-normal.jpg
Ei mikään, sanoin ystävällisesti tekohymyillen.


Screenshot-18-normal.jpg
Hän ponkaisi tuolilta pystyyn ja vaati minua kertomaan. Vaivaannuin siitä tietenkin. Nousin itsekin ulos. Olet huora, mutisin ja kuvittelin että hän ei kuulisi.

Screenshot-19-normal.jpg
"mitä sinä sanoit!" hän huusi. Huusin takaisin hänelle että hän satuttaa poikaansa, makaamalla eri miesten kanssa, ja nyt hän jopa raskaana jollekin. Syytin häntä ex-miehensä pettämisestä, Jackin isän siis. 


Screenshot-20-normal.jpg
"SINÄ PIKKUTEINI ET TIEDÄ AIKUISTEN MAAILMASTA MITÄÄN!" hän huusi minulle ja tuli lähemmäs. "Pysy kauempana!" huusin hänelle ja laitoin käteni suojaksi.

Screenshot-21-normal.jpg
Ja juoksin pois yläkertaan.

Screenshot-22-normal.jpg
Yläkerrassa minulle tuli yhtäkkiä todella huono olo.
Screenshot-23-normal.jpg
Tunsin silmissäni sumenevan, eikä hetkeäkään kun olin jo lattialla tajuttomana.
Screenshot-24-normal.jpg


______________________________________________________________________________________________

Hei vaan. Tästä tämä tarina sitten alkaa ;)