Screenshot-106-normal.jpg
"Olen vähän miettinyt. "Jack aloitti.
"Mitä?" Jessica kysyi

Screenshot-107-normal.jpg
"Odota nyt hetki, kultaseni." Jack vastasi.
Screenshot-108-normal.jpg
"Mehän olemme olleet jo kauan yhdessä.." Jack sanoi
"Niin, mitä sitten?" Jessica totesi.
Screenshot-109-normal.jpg
"Minusta olisi jo aika..." Jack jatkoi.
"Mitä sinä oikein teet, kerro jo." Jessica sanoi hämmstyneenä.

Screenshot-110-normal.jpg
Jack kaivoi rasian taskustaan ja kyykistyi.
"Jessica, rakkaani, tuletko vaimokseni?" Jack kysyi.

Screenshot-111-normal.jpg

"TIETENKIN! KYLLÄ! MINÄ TULEN!" Jessica huusi.

Screenshot-112-normal.jpg

"Anna minun siis pujottaa tämä sormus sormeesi." Jack sanoi ja Jessica ojensi kätensä Jackille, joka pujotti sormuksen Jessican sormeen.

Screenshot-114-normal.jpg

"Minä rakastan sinua." Jack totesi ja halasi Jessicaa. 
"Jack, minäkin rakastan sinua." Jessica sanoi.

Screenshot-115-normal.jpg

"Mikä sinulle nyt tuli?" Jack kysyi.
"Ei, minä vain... olen niin onnellinen, kun minulla on tuollainen mies." Jessica sanoi. Vaikka tosiasiassa hän pelkäsi. Hän pelkäsi miten Jackin ja Lauran käy, kun hän kuolee. Ja hänestä tuntui että se aika olisi pian.

Screenshot-116-normal.jpg
"Kuule, soitin lapsenvahdin ennen kun tulin kotiin, ja ajattelin että me voisimme lähteä pitkästä aikaa treffeille." Jack sanoi

Screenshot-117-normal.jpg
Eikä aikaakaan kun he olivat jo taidemuseon rappusilla.

Screenshot-118-normal.jpg
"Tuletko sinä?" Jessica naurahti Jackille joka jäi katsomaan kun Jessica asteli sisään.

Screenshot-119-normal.jpg
"Tulen minä." Jack sanoi ja vavahti ajatuksistaan.

Screenshot-120-normal.jpg
"Katso nyt tuota lintua, aika hölmö, taideteokseksi." Jessica totesi.
"Minusta se on aika mielenkiintoinen, erikoinen.." Jack totesi.

Screenshot-122-normal.jpg

"Kuule Jessica täällä on valokuva automaatti. Tule tänne niin otetaan kuvia" Jack sanoi Jessicalle. 

Screenshot-123-normal.jpg

Kun he olivat ottaneet riittävästi kuvia Jessica meni katsomaan miltä ne näyttävät.
Screenshot-124-normal.jpg

"OU NOU! Jack, meidän täytyy varmaan hävittää tämä, ei tällaista voi näyttää kenellekään." Jessica huusi Jackille.
Screenshot-125-normal.jpg

"Olet varmaan oikeassa, tuhoa se!" Jack sanoi Jessicalle hieman kauempaa, jonka ilme oli kyllä niin häveliään näköinen 
Screenshot-126-normal.jpg
Ja Jessica tuhosi kuvat, jottei kukaan näkisi todisteita siitä mitä he olivat tehneet julkisella paikalla.
Screenshot-127-normal.jpg
Eräänä päivänä he menivät puistoon. (Ja mielestäni tässä kohden kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa)
Screenshot-129-normal.jpgScreenshot-130-normal.jpgScreenshot-131-normal.jpgScreenshot-132-normal.jpgScreenshot-133-normal.jpgScreenshot-134-normal.jpg
"Jessica mihin sinä nyt menet?" Jack kysyi kun Jessica nousi ylös keinusta.
Screenshot-135-normal.jpg
"Minulle tuli kamalan huono olo." Jessica totesi.

Screenshot-136-normal.jpg
"Jessica!" Jack huusi
Screenshot-137-normal.jpg

Screenshot-139-normal.jpg
"Jessica, oletko kunnossa?!" Jack kysyi Jessicalta.
Screenshot-140-normal.jpg

"Olen minä kunnossa. Minun on varmaan parasta mennä kotiin." Jessica totesi.
Screenshot-141-normal.jpg
"Okei, minä taidan jäädä vielä hetkeksi, täytyy lähteä töihinkin kohta, niin menen tästä suoraa, kun tästä on lyhyt matka... " Jack sanoi. "Pärjäätkö?" Jack jatkoi.
"Joo, kyllä minä pärjään. " Jessica sanoi

Screenshot-142-normal.jpg
Jack jäi katsomaan Jessican perään.

Screenshot-143-normal.jpg

Hän istahti keinuun, ja hänen päässään alkoi liikkua taas kaikenlaiset ajatukset, siitä että Jessica tosiaan voisi kuolla pian. Ja miten he sen jälkeen tulevat pärjäämään. 
Screenshot-144-normal.jpg